نوین تک | مدل سازی و ریخته گری زیره کفش

مدل سازی و ریخته گری انواع زیره کفش

نوین تک | مدل سازی و ریخته گری زیره کفش

مدل سازی و ریخته گری انواع زیره کفش

شرکت نوین تک تمام سفارشات شما اعم از مدل سازی و ریخته گری هرنوع زیره کفش را قبول میکند و در اسرع وقت تحویلتان میدهد خیلی ارزان و تمیز
اولین نیستیم ولی بهترینیم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

اصول اولیه شناخت پا و بهداشت آن

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ق.ظ
 

می دانید که پا یکی از ارگان ها و عضو حساسی است که تمام فشار و سنگینی وزن بدن روی آن قرار می گیرد .  بنابراین لایه های کف پا از ضخامت تقریباً سه برابر لایه های بقیه قسمت های پوست هستند و به دلیل اینکه با هرجایی ممکن است که تماس پیدا بکنند چون عضوی است که ممکن است روی زمین قرار بگیرد یا روی سنگ قرار بگیرد و حتی روی موکت باشد کمی لایه های پوست ضخیم تر است .

برای مراقبت از پوست و پوست کف پا می دانیم که همیشه در همه مراحل و همه جا می گویند که پیشگیری بهتر از درمان است . ما باید همیشه کارهایی بکنیم که دچار عارضه ای در پا نشویم و مشکلی برای کف پا و انگشتان پا پیدا نشود چون بهبود آن خیلی مشکل است . یکی از راه های نگهداری از پوست کف پا برای سالم ماندن و تمیز ماندن ، پوشیدن یک کفش راحت و استاندارد که تنگ یا بزرگ  نباشد . چون وقتی که کفش بزرگ باشد فشار بدن باید از طریق کفش انجام شود و اگر تنگ باشد راه رفتن دچار مشکل می شود ، دچار تورم و درد و قرمزی می شود و و چیزهای دیگر . اخیراً کفش های غیر استانداردی آمده که حالا به دلیل قیمت ارزان این ها درواقع آسیب های زیادی به پا می رسانند . خود کفش های غیر استاندارد باعث عرق پا می شود و عرق پا بوی بدی پیدا می کند . ممکن است آن کفی که در آن کفش کار رفته غیر استاندارد باشد و در نتیجه باعث حساسیت به کف و در درازمدت سرطان های مختلفی در پوست ایجاد بشود .

یکی از چیزهایی که از پوشیدن کفش های تنگ پیدا می شود روی برجستگی های انگشتان ، کف پا مثل سینه پا ممکن است که میخچه پیدا شود .  میخچه  یک عارضه ای است که خیلی دردناک و  فوق العاده باعث آزار بیمار می شود . هنگام راه رفتن با کفش تنگ این مشکل بوجود می آید و  این باعث می شود که کفش بزرگتر بخرند که باز این هم عارضه دیگری می شود و همین طور دچار مشکلاتی که ممکن است سالها با او دست به گریبان باشد . میخچه یکی از چیزهای بدی است که هیچ موقع به درمان جواب نمی دهد یعنی جراحی می کنند و مجدداً عود می کند بنابراین به همین دلیل است که ما می گوییم پیشگیری بهتر از درمان است یعنی کاری بکنیم که میخچه پیدا نشود .

نکته دومی که برای پا پیدا می شود به دلیل باز هم کفش تنگ زگیل هایی هستند که در کف پا پیدا می شوند . زگیل یک ویروس و عامل انتقال پیدا کننده است یعنی از شخصی به شخص دیگر از طریق وان ، حمام و این کسی که دچار ویروس زگیل بشود دیگر تقریباً آلوده است و به دست خودش و خواهر و برادرش و دوستان و به پای ایشان و به همه اینها می تواند منتقل بشود .

نکته دیگر که برای بهداشت پا است ، انگشتان پا است . شستشوی روزانه از کف پا و بین انگشتان پا لازم است چرا چون عرق پا برداشته می شود و تمیز می شود و بین انگشتان پا مستعد برای عفونت های قارچ و برفک هست که اگر پیدا شد چون بین انگشتان محیط بسته ای است و به راحتی قارچ رشد می کند بنابراین اگر شما کاری بکنید که کفشتان درست باشد و عرق نکنید و روزی یکبار پا و بین انگشتان پا را بشویید دیگر هیچ کدام از این چیزها پیدا نمی شود . بین انگشتان پا بهتر است که روزی یک دفعه و یا روز درمیان یک دفعه با صابون هایی که گوگرد دارند شسته شود . وقتی که قارچ پیدا می کنند معمولاً خارش زیادی دارند که برای بیمار آزار دهنده است . ما باید توصیه کنیم که وقتی قارچ پیدا شد کفش هایش را باید مرتباً بشوید و کفش ها را در آفتاب بگذارد و این یک عاملی است که کفش خراب می شود .

نکته بعدی ناخن ها هستند . خود بهداشت ناخن یک عامل خیلی مهم برای پیشگیری از عفونت ها هست . ناخن ها باید تمیز باشند و خیلی بلند نباشند و ما یک فرم از ناخن داریم که خیلی از افراد ناخن هایشان به آن شکل است ، کناره های ناخنشان در پوست کناره ناخن فرو می رود . این را اگر رعایت نکنند عفونت های مکرری در کناره ناخنشان پیدا می کنند ، حتی تب می کنند و دردناک است و قرمز می شود و باعث بی حرکتی بیمار می شود یعنی بیمار از کار می افتد بدلیل اینکه انگشتانش درد می کند . چون خیلی ها این فرم ناخن را دارند توصیه می کنیم که بگذارند ناخن هایشان بلند شود و بعد که بلند شد تقریباً به طور افقی تمام ناخن را بگیرند یعنی طول ناخن از حد انگشت بالاتر باشد و بعد ناخن را بطور افقی بگیرند . همیشه کرم هایی هست که مرطوب کننده مخصوص دور ناخن و تغذیه کننده دور ناخن است چون می دانید که ناخن مثل مو و پوست یک ترکیبی دارد که کراتین است . این کراتین در ناخن سخت است و در پوست نرم است . بنابراین این کراتینی که سخت است باید آسیبی به آن وارد نشود و اگر وارد شد خوب نمی شود .

نکته بعدی که برای ناخن هست این است که بعد از اینکه تمیز نگه داشتیم و بعد از اینکه یعنی درواقع ناخن به اندازه طبیعی بود و بلند نبود شما کاری باید بکنید که دچار قارچ ناخن نشوید . قارچ ناخن در همه افراد نیست ولی اگر بهداشت پا خوب نباشد و اگر مرتب عرق می کنند و عرق کف پا و دور ناخنشان بوی بدی بدهد این افراد مستعد قارچ ناخن هستند . ما معمولاً در کشور خودمان تقریباً افراد دیابتی زیاد داریم . این ها مستعدند برای قارچ ناخن و قارچ انگشتان . پس باز هم گفته می شود که تمیز نگه داشته شوند و شستشوی روزانه داشته باشند و از کرم های مرطوب دور ناخن استفاده کنند تا قارچ ناخن پیدا نکنند. اگر قارچ ناخن پیدا کنند یک دوره طولانی و بدی دارد و چندین ماه باید درمان کنند تا شاید اثرات بهبود را تدریجاً ببینند . من خدمتتان عرض کردم که بهداشت پا و ناخن و پوست همه این ها لازم است و باید انجام دهید .

گاهی اوقات به دلایلی شخص ممکن است کمبود روی داشته باشد .  روی یک عاملی است  که در  ساختار  پوست و  ناخن و مو دخالت دارد . به دلیل بدی  تغذیه و یا عدم جذب باشد ممکن است که شخص دچار کمبود روی شود  و  این کمبود روی باعث می شود  که پوست خشک شود و ناخن ها خشک می شوند و مستعد عفونت ناخنی و قارچی و میکروبی دور ناخن شوند و غیر از این ها ممکن است که علائم عفونت حتی در روی انگشتان دستش پیدا بشود و در اطراف لبش پیدا شود و خشکی پوست به همه جایش سرایت کند . پس ببینید ما بطور روزانه می توانیم بگوییم که اکثر افراد می توانند در ماه بین ۱۰ تا ۱۵ روز ، روزی یک عدد کپسول روی مصرف کنند چون کپسول روی باعث پیشگیری از خشکی پوست و عفونت و در واقع رطوبت رسانی پوست بشود .

مکمل دیگری که ما توصیه می کنیم ترکیبات ویتامین C است . اکثر افراد قرص های ویتامین C هم بصورت جوشان هست و هم به صورت دیگری. اگر روزی یک یا دو تا هر فردی مصرف کند هر ماه حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز هم آنتی اکسیدان به عنوان ترکیبات در ضد آفتاب ها هست و هم باز در پیشگیری از عفونت های ناخن ، کف پا و حتی دست ها و پیشگیری از خشکی ها می شود . الان اخیراً در اکثر کرم ها مقدار زیادی ویتامین C قرار دادند به دلیل اینکه رطوبت رسانی زیادی در پوست بشود . روی به مقدار زیادی ممکن است در ماهی باشد و در سبزیجات و اسفناج باشد و مصرف روزانه آنها می تواند کمک کننده باشد .

(منبع:نوین تک/مدل سازی و ریخته گری زیره کفش رضا زاهد شهبازی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی